Adatok:

Applikáció design, 2018
Programok: Adobe Illustrator, Processing
Készült: Média és Design Tanszék, Vizuális Művészeti Intézet, Eger
Konzulensek: Faa Balázs, Szemmelroth Balázs

Szinopszis, irányítás

Az Eszterházy Károly Egyetem Vizuális Művészeti Intézetének felvételi reklámjaként készült ez a mobiltelefonos játékterv. Ez egy fordított faltörő-típusú játék, amelyben nem rombolni kell, hanem építeni. A játékos feladata az Ugrópókot pattogtató trambulin mozgatása, célja pedig pókháló megszövése. Ugrópók elpattan a trambulinról, egyenes vonalú egyenletes mozgásban halad, és visszapattan a falakon és az üres fal kiüthető, elsőnek láthatatlan elemeiről. Amikor egy láthatatlan téglához ér, a pók megszövi hálójának részletét: a játék során a szürke fal helyett a hálónak egyre több és több részlete készül el. Ha a játékos nem éri el időben a leeső pókot a trambulinnal, akkor elveszít 1 életet az 5-ből.

Főmenü

A játék főmenüje a tanszék játékos interaktív infografikájának elemeire épít: az „Eszterházy UNIverzum” bolygóját, űrhajóját és grafikai jelképeit kölcsönzöm. Felvételi-reklám lévén a főmenü „Felvételizz” gombja a tanszék oldalára visz.

Vesztes képernyő

A pók leesik és szétcsapódik. A humoros szöveg a Vizuális Művészeti Intézetre és felvételire utal, ahol weboldalt, sőt játékot tervezni is megtanulhat a hallgató.

Nyertes képernyő

A kész pókháló formája egy angol-magyar szóviccen a lapul: a felvételizni készülő játékosból „igazi webdesigner” lesz a játék végére, mivel megszövi a pókhálót, ami angolul spider web.

Plakátok:

Ikon:


Készítette: Katyina Brigitta
Készült: Média és Design Tanszék, Vizuális Művészeti Intézet, Eger, 2018
Konzulensek: Faa Balázs, Szemmelroth Balázs

Vissza a Főoldalra